har en Dynabel Bf2252 som skal brukest dersom jeg skal ha 2x B2 Audio ES8
Specs på bf2252:
2ohm: 2x360wrms
dempningsfaktor ved 4ohm=>500
og 3x30A sikringer
er bensiner ja er ikke helt sikker på hvilken dynamo som er på men mener det enten er 100a eller 120a
må nokk bygge om dørene litt ja men det går sikkert fint.
fant ut, 100amp på 1,7tdi sin, der er det jo også montert vakuumpumpe vis jeg husker riktig :P
fant også ut at det er 100 på 1,6 bensin :P virka sånn hvertfall fra bilhuggeri sine sider
Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]
hehe har sjekka endel rundt jeg og ;-D
men dersom den er mindre enn 100A så kjøper jeg bare en litt større en fra Opel-deler.no
kosta ikke meir en rundt 14-1500
hehe har ikke så mye penger akkuratt.
dersom jeg skal ha 2stk så bruker jeg opp siste rest penger der
også blir det å vente på mer penger til sommerferien
men jeg får satse på at snøven forsvinner fort for jeg sliter med å finne plass slik jeg kan stå inne med bilen.
så får jeg satse på å få gjort litt med bilen.
er flere som maser om at jeg må få bilen ferdig snart så de kan få en demo her i bygda
hei igjen folkens!
da har det ihvertfall skjedd litt på prosjektet.
har tatt ut subbene slik at de nå står inne i varmen og koser seg.
neste på planen blir å få kassen ut av bilen, men det klarer ikke jeg aleine så regner med jeg ordner hjelp i løpet av veka.
også kommer kanskje batteriene litt lenger uti veka.
men før jeg kan sette inn batteriene må jeg dempe endel av bilen.
hovedsaklig bagasjerommet og taket mest sansynlig demper jeg også bakluken i samme slengen.
har også redigert de tidligere filmene mine til en litt lengre en og klippet vekk det unødvendige.
har også tatt noen nye bilder av HD18 sammenlignings bilder om jeg kan kalle det det.
så hyl ut om dere vil se bilder og den klippede videoen.
Hyyyyyyl! Bilder og sånt er det bare å slenge opp med en gang vøtt.
Ellers blir det sikkert bra dette. Hva skal du dempe med? Godt for subbene
at de er inne og koser seg da, er jo fortsatt kaldt om natta. Her er det -1.5 nå...
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
er vell egentlig en lett blanding mellom SQ og SPL disse elementene(du får rette meg visst jeg tar feil Jay)
jeg kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd med lyden fra disse.
nå har jeg ikke så alt for masse å sammenligne med men synest lyden er tight meget pen og masser av dypbass samt god punch.
litt vanskelig å forklare lyden men jeg liker den ihvertfall
Comment